WHO NEEDS SLEEP WHEN WE'VE GOT LOVE.

Tiden går väl fort när man har roligt. Herregud, vilken rolig helg jag måste haft! Hoppas att veckan går precis lika fort för på fredag kommer Han hem. Inte en dag för sent om jag får bestämma.

I lördags var det kalas för hela slanten. Massa trevliga tjejer på förkrök hemma hos Sandra. Alltid. A.L.L.T.I.D lika trevligt. Pratade om pojkar, sjöng singstar och drack oss allmänt berusade. Vi fortsatte dansa vi fötterna av oss på statt, sen gick jag hem och åt kalla pannkakor.

Söndagen gömde jag mig i sängen och tittade på en hel säsong av Scrubs. Allt blir så mycket roligare när man är två, till och med att vara bakfull. Idag har jag dock kompenserat med att bädda rent och satt upp dom där DJÄVLA rullgardinerna. Fy, vilken mardröm. Men vill man ha något gjort får man göra det själv och det fick bli som det ville och det blev som det blev.

Imorgonen har jag stooor redovisning i marknadsföring. Borde råplugga. Borde.

Det är mycket bättre att lyssna på Jack Johnson och önska att man vore lite mindre ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0