VAD VILL JAG HA SAGT?!

Det här med alkolås på mobilen verkar ju vara en ruskigt bra idé. Jag känner en hel del som efter lite för mycket innanför tröjan skickar sms som aldrig borde ha sett dagens ljus. Själv är jag inte så dum. Men lite dum är jag nog.

Jag skickar nog ganska söta, trevliga och bra sms när jag är rund under fötterna. Grejen är den att jag har lite svårt att få fram mitt budskap. Litet exempel följer nedan.

09-mar-08 02.35 "lur sov indeäv så tycker jag om figh mer än os knä beijsava :)"

Någon som kan tolka?

I vilket fall som helst så får Han sig nog ett gott skratt när han återvänder från alldeles för många nätter i skogen. Och då behöver man nog ett skratt. Det bjuder jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0