JAG HAR FATTAT GREJEN.

Jag tror jag har fattat grejen med rullgardiner. Det här har varit en av de få nätterna på kanske fem år som jag verkligen har sovit. Jag har sovit hela natten, jag har drömt drömmar som jag fakiskt minns att jag drömt och jag sov längre än till åtta.

Det här med rullgardiner är allt en bra uppfinning.

Idag har jag sovmorgon till tre. Då har jag redovisning. Ska nog varva uppsatsen som ska redovisas med lite ELLE , eller mycket ELLE. Natalie Portman är på omslaget, världens kanske vackraste kvinna tycker jag. Mormor kommer nog hit och tar hand om stryktvätten och kanske, kanske har hon med sig en kaka eller två.

Annars gör jag chokladbollar till lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0