IT'S ALL GOOD IN THE HOOD.

Onsdag och det känns som söndag. Det kan ju inte vara dåligt! Superminituren till Stockholm var bra. Vädret var piss. Jag tar shopping för på alldeles för stort allvar för mitt eget bästa men efter ett par timmar kan jag skratta åt det. Kom i alla fall hem lite fattigare, men slösade bara pengar på nödvändiga saker.

Typ två klänningar, en kofta, ett par skor och massa mat. Och mat är ju nödvändigt i alla fall.

Mest spännande var annars när en man kom in på vårt klockan två på natten eftersom han hade fått nyckeln dit med. Så spännande att jag inte kunde sova en blund. Det är min värsta mardröm. Att någon ska komma in i mitt hus när jag sover. Nu var det ju inte mitt hus direkt, men ändå.

Imorgon har jag tenta. Jobbigt, men det går nog vägen. På fredag ska jag till mormor och äta kakor. På lördag ska jag äta godis till jag blir snurrig av allt socker.

På lördag är det partey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0