IDAG ÄR DET FREDAG OCH DET ÄR FREDAG HELA DAGEN.

Idag blir en bra dag, ta mig på orden.

Ska först göra lite nytta. Jag ska plugga marknadsföring, städa lite eller kanske mycket och fixa lite bara så där. Sen ska jag möta Favoriten när hon sutar skolan och springa lite på stan. Ikväll kommer hon hit, Favoriten allstå, vi ska laga mat och äta jordgubbar doppade i choklad och dricka oss lite småberusade.

Eller Favoriten säger att hon ska supa sig vrålfull. Det ska inte jag, för ikväll kommer Han hem och då vill jag ju visa mig från en av mina bättre sidor. Jag har sagt det förut, det kanske blir världens anitklimax i stil med "jaha, så det är det här jag har längtat efter" och det vill jag ju förhindra så gott jag kan i alla fall.

Idag blir en bra dag, ta mig på orden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0