I'D GIVE YOU KISSES ON THE LIPS JUST FOR COMING HOME.

Jag har bränt mig på bröstet. Men det gör mig aboslut ingenting.

Finfin dag. Satt och läste i solen utan filt över benen, drack kaffe och tryckte i mig tre och en halv bulle, ungefär. Sen flängde jag iväg på en föreläsning. Fick ett trevligt sms om partey i helgen. Nu gör jag ingenting, känner mig galet snygg i strumpbyxor och linne, bättre än så blir det helt enkelt inte.

Försöker förtränga att jag ska iväg på träning. Men det funkar inte. Har liksom slut på ursäkter, vädret är fint, mina skor passar, jag har inte ont, jag måste inte plugga (eller jo, det måste jag men jag får skylla mig själv att jag inte gjort tidigare), jag måste inte städa (igen, jo det måste jag också).

Så, träning var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0