FÖR JAG ÄR EN LITEN MÖRT.

Idag är det fina fisken och igår blev en bra dag precis som jag trodde!

Fick inte lika mycket nytta gjort som jag hade tänkt. Fast det får jag aldrig. Favoriten kom i alla fall hit och vi lagade mat (kyckling, potatis och sallad på påse) och åt chips under tiden. Sen åt vi.

Resten blev inte riktigt som planerat. Men minst lika trevligt ändå. Fler trevliga vänner (en del i myskläder, andra med trollhår och en del med silver i öronen) och spelspelande. Gick hem tidigt, Han kom och mötte mig och vi låg och prataden halva (kanske hela) natten. Nu ligger han och sover igen medan jag sitter här. Plugg på en lördag, jo.
Har fixat med buss också så på måndag åker vi på miniminiminisemster till hufvudstaden. Mys, hotell och lite shopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0