DON'T YOU WORRY, FRIDAY'S NOT THAT FAR AWAY.

Glada veckan slut, slut, slut. Riktigt bra vecka om jag får säga det själv. Finfint väder och bra humör. Mycket drastisk skillnad från förra veckan som var sämre än sämst.

Fredag som sagt och heeelg! Idag blir det till att vara hemma och ta hand om mig själv lite, har haft en del plugg i veckan så det ska bli skönt.

Konstiga dagar blir det när jag går upp tidigt och kommer hem tidigt. Mycket tid över till ingenting. Så mycket tid att jag till och med tyckte det var lite kul att städa. Lite. Men några rullgardiner har jag inte lyckats få än. Får ångest bara jag tittar på dom. Sist jag försökte fick jag inte ens upp förpackningen.

Jag tycker verkligen att det är urjobbigt när Han inte är hemma. Men livet rullar på.

Lyssnar på fina låtar och ler lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0