DETALJERNA SOM GÖR DET.

Som sagt var det en trevlig påskhelg.

Efter tentan på skärtorsdagen tog jag mig leeedigt. På Långfredagen spelade jag match i blåsvädret men det gick så dåligt att jag redan glömt det. March? Vilken match? Sen på kvällen kom Han hit och spelade TP. Om vi hade spelat enligt mina regler hade jag vunnit, vem bryr sig om svaren är ordagranna? Inte jag.

På Påskafton tittade jag på Lillebror när han spelade hockey. Sista gången i år. Sen var det påskmiddag och allt vad det innebär. Slängde i mig maten och flängde iväg för att träff favorittjejerna. Massvis med struntprat som vanligt. Efter det gick var det raska steg för mig ner till Statt, frös fingrarna av mig. Andra hade inte lika bråttom och tog det korta benet framför det långa.

På Statt dansade vi oss vimmelkantiga. Sen var det tolv minus när vi gick hem. Jag önskade att jag var stupfull så att jag inte kände kylan, men tyckte ändå att det var skönt att vakna pigg på söndagen.

Påskdagen låg jag inne och myste i soffan hela dagen. Tittade på film, pallrade mig till MAXI, lagade tacos, åt tacos, somnade i soffan, orkade efter mycket om och men lägga mig i sängen, sov hela natten lång.

Igår var det ungefär samma sak. Han åkte igen, men kommer hem på fredag.

Nu snöar det igen. Fan-jävla-fittväder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0