SPELAR DET NÅGON ROLL? NEJ KANSKE INGEN. KANSKE ALLT EGENTLIGEN.

Orkade bara stanna kvar på två timmar av de tre idag i skolan. Kände att jag störde allt och alla där jag satt och hostade och snorade om vartannat. Inte kul.

Inte heller kul att jag inte har tränat sen förra måndagen. Inte idag heller. Men kanske imorgon. Kanske.

Handlade förresten ett duschdraperi för femtio pistoler igår. Varför? Ja, det undrar jag med. Kommer väl till användning någon gång i framtiden, en dusch behöver jag ju när jag flyttar och då behöver man ju ett draperi.

Är rastlös. Rastlös. Kanske tittar på the Hills. Igen för tredje gången. Whitney är bäst, Heidi har silikonbröst. Intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0