I GET NERVOUS WHEN I FLY. I'M USED TO WALKING WITH MY FEET.

Sen sist då. I fredags hade jag planerat en fika med min egen Carrie Bradshaw som till slut blev en tur till Karlstad och inte hemma förrän halv åtta. Spontanitera mera. Gick till Honom, hade handlat mat som jag skulle laga men somnade i soffan. Vilket för övrigt symboliserar hela helgen, att somna i soffan.

I lördags hade jag feber men städade mitt rum och gick ut  på kvällen. Åkte till Carrie, tjatade hål i huvudet på varandra på ett bra sätt och sen kom våra andra vänner och vi gick och bowlade. Det gick inte bra.

På statt var det vatten för min del. Billig kväll, och dessutom helpigg på söndagen. Gick och handlade frukost klockan nio och myste i soffan under täcket där jag, just det, somnade.

Nu blir det en lugn och fin månad. Känns ganska fint. April ska jag sköta mig i skolan, träna och spela matcher, umgås, äta glass i solen och fundera lite på framtiden.

Kommentarer
Postat av: lisa

Ha en bra dag ! :)
kika gärna in på min blogg, KRAM!

2008-04-01 @ 16:08:51
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0